ÁSZF

1. Bevezetés

1.1 A jelen Általános Szerződési Feltételeknek (a továbbiakban, mint ÁSZF) az egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó feltételeit és rendelkezéseit a

Zenon Medical Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhelye: 1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3. 2. em.

Cégjegyzékszáma: 01 09 401964

Adószáma: 32000212-1-41

Telefon: +36 70 700 9999

Email: info@zenonclinic.hu 

Web: www.zenonclinic.hu 

Képviseli: Sárospataki Kitti ügyvezető

mint Egészségügyi szolgáltató (a továbbiakban, mint Zenon Medical) és az Ügyfelek között létrejövő, egészségügyi szolgáltatás nyújtására vonatkozó egyedi szerződéseire kell alkalmazni. A Zenon Clinic a szolgáltatását egészségügyi működési engedély birtokában nyújtja az Ügyfelek részére.

1.2. Az ÁSZF-nek az kozmetikai szolgáltatásokra vonatkozó feltételeit és rendelkezéseit a

Zenon Beauty Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhelye: 1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3. 2. em.

Cégjegyzékszáma: 01 09 401961

Adószáma: 32000157-2-41

Telefon: +36 70 700 9999

Email: info@zenonclinic.hu 

Web: www.zenonclinic.hu 

Képviseli: Sárospataki Kitti ügyvezető

mint kozmetikai és egyéb, nem egészségügyi szolgáltatást végző szolgáltató (a továbbiakban, mint Zenon Beauty) és az Ügyfelek között létrejövő szolgáltatás nyújtására vonatkozó egyedi szerződéseire kell alkalmazni. 

1.3. A Zenon Medical és a Zenon Beauty a továbbiakban együttesen, mint Zenon Clinic. Azok a rendelkezések, ahol az ÁSZF a Zenon Clinic-re hivatkozik, mind a Zenon Medical-ra, mind pedig a Zenon Beauty-ra vonatkoznak.

1.4. Az ÁSZF célja, hogy rögzítse a Zenon Clinic által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit, továbbá a Zenon Clinic, valamint az Ügyfelek jogait és kötelezettségeit.

1.5. Az ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed a Zenon Medical által nyújtott egészségügyi szolgáltatások és a Zenon Beauty által nyújtott kozmetikai szolgáltatások (a továbbiakban, mint Szolgáltatások vagy külön-külön, mint Szolgáltatás) igénybevételére, valamint az azzal összefüggő lényeges feltételekre. A Zenon Clinic a tevékenységét alkalmazottai, megbízottjai, alvállalkozói, valamint az egészségügyi szolgáltatások vonatkozásában külön szerződéssel igénybe vett közreműködői által látja el. Egészségügyi szolgáltatás nyújtásánál, külső alvállalkozó igénybevétele esetén, a Zenon Medical az Ügyfél által igényelt szolgáltatást változatlan formában értékesíti az Ügyfél felé. Zenon Clinic kijelenti, hogy a Szolgáltatások nyújtásához szükséges valamennyi szakhatósági engedéllyel rendelkezik.

1.6. Az ÁSZF személyi hatálya kiterjed valamennyi, a Zenon Clinic által nyújtott bármely Szolgáltatást igénybe vevő Ügyfélre (a továbbiakban, mint Ügyfél vagy Ügyfelek). Az Ügyfelek az egyes Szolgáltatások megrendelése során kötelesek elfogadni jelen ÁSZF rendelkezéseit és kötelezettséget vállalni az ÁSZF betartására.

1.7. Az ÁSZF tárgyát képező szolgáltatási jogviszony az Ügyfél és – attól függően, hogy mely Szolgáltatást veszi igénybe - a Zenon Beauty vagy a Zenon Medical között az ÁSZF elfogadásával lép hatályba. Az Ügyfél a Szolgáltatási Szerződést jelen ÁSZF ismeretében, erre hivatkozással köti meg, ennek megfelelően a Felek kifejezetten megállapodnak abban, hogy jelen ÁSZF a közöttük létrejövő jogviszony elválaszthatatlan részét képezi, és a Felek külön okiratba foglalt jognyilatkozatai (így különösen az egyes tájékoztatók) együttesen tartalmazzák a Felek kölcsönös és egybehangzó akaratnyilvánítását. A Szolgáltatás megrendelésével az Ügyfél az ÁSZF rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el, és tudomásul veszi, hogy a Zenon Clinic a szolgáltatását ennek alapján nyújtja.

2. Alkalmazott jogszabályok

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben 

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt, 
  • az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvényt, 
  • az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvényt, 
  • az egynapos sebészeti és a kúraszerűen végezhető ellátások szakmai feltételeiről szóló 16/2002. (XII. 12.) ESzCsM rendeletet és 
  • a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének (2016. április 27.) rendelkezéseit, 
  • valamint a szakmai irányelveket, módszertani útmutatóban közzétett szabályokat, azok hiányában pedig a szakirodalomban is közzétett szakmai követelményeket kell megfelelően alkalmazni.

3. A Zenon Clinic jogai és kötelezettségei

3.1. A Zenon Clinic kötelezettséget vállal a Szolgáltatások szakszerű, a hatályos jogszabályoknak és magyar egészségügyi szakmai protokolloknak megfelelő, illetve szerződés szerinti nyújtására. A Szolgáltatásokat a Zenon Clinic a 1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3. 2. em. alatt található magánklinikán és kozmetikában, vagy – a Zenon Medical esetében - a szerződött partnereinél nyújtja.

3.2. A Zenon Clinic nyitvatartási idejét a Weboldalán teszi elérhetővé. A Zenon Clinic jogosult a nyitvatartási idejét megváltoztatni, amelyről szintén a Weboldalon nyújt tájékoztatást.

3.3. A Zenon Clinic által végzett Szolgáltatások csak előzetes időpontegyeztetés után vehetők igénybe. Az időpontegyeztetés a fentiekben megjelölt telefonszámon vagy a Weboldalon található online időpontfoglalási felületen van lehetőség. Az előjegyzéshez az Ügyfél köteles megadni a nevét, telefonszámát és e-mail címét, valamint 18 év alatti páciens esetén a szülő, gondviselő adatait. 14 év alattiak csak a törvényes képviselőjük jelenlétében vehetnek igénybe Szolgáltatásokat. 14-18 év közötti korlátozottan cselekvőképes kiskorúak, a törvényes képviselőjük előzetes írásbeli beleegyezésével vehetnek igénybe a törvényes képviselőjük jelenléte nélkül Szolgáltatásokat, azzal, hogy a Zenon Clinic utólag tájékoztathatja a törvényes képviselőt a korlátozottan cselekvőképes kiskorú egészségügyi állapotáról. A korlátozottan cselekvőképes kiskorúakra vonatkozó hozzájáruló nyilatkozat minta a Weboldalon, a regisztrációt követően elérhető páciens profilon belül, a “letölthető dokumentumok, nyilatkozatok” menüpontban található.

3.4. A Zenon Medical az altatással járó és egyéb műtéti beavatkozások esetében, illetve azokban az esetekben, ha rajta kívül álló okok miatt átmenetileg nem képes a Szolgáltatásokat a saját magánklinikáját nyújtani, úgy jogosult a Szolgáltatások ellátását a vele szerződéses kapcsolatban álló más egészségügyi intézményben biztosítani.

3.5. A Zenon Clinic kötelezettséget vállal arra vonatkozóan, hogy az Ügyfeleket előzetes bejelentkezés alapján fogadja és Szolgáltatásokat nyújt a részükre. A Szolgáltatás megkezdését megelőzően az Ügyfél köteles kitölteni a Regisztrációs adatlapot, valamint elfogadni az adott Szolgáltatással kapcsolatban felmerülő valamennyi díjat és költséget magában foglaló Szolgáltatási díjat. A Regisztrációs adatlap kitöltése és az Szolgáltatás díjának Ügyfél általi elfogadása létrehozza a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó jogviszonyt a Felek között.

3.6. A Zenon Clinic a Szolgáltatás nyújtásáért az egyedileg kalkulált Szolgáltatási díj szerint, illetve a hivatalos, Weboldalon elérhető árlistában rögzített Szolgáltatási díj szerint díjazásra jogosult. A Szolgáltatási díj mértéke az adott Szolgáltatás jellegétől függően változhat az árlistában megjelölt Szolgáltatási díjhoz képest, amelyről a Zenon Clinic tájékoztatást nyújt az Ügyfél részére. A Szolgáltatási díj és az ÁSZF elfogadásával, valamint a szolgáltatás igénybevételével az Ügyfél vállalja a díj megfizetését. Amennyiben az Ügyfél az igénybe venni kívánt Szolgáltatás vonatkozásában nem rendelkezik elfogadott szerződési feltételekkel, a Zenon Clinic indoklás nélkül megtagadhatja a Szolgáltatás nyújtását. A Zenon Clinic jogosult továbbá érvényes szerződés esetén is megtagadni a Szolgáltatást nyújtását, amennyiben az Ügyfélnek a Zenon Clinic felé díjtartozása áll fenn, a szolgáltatási szabályzatait, előírásait, különösen a hatósági előírásokat nem tartotta be, a kezeléssel kapcsolatos beleegyező nyilatkozat megtételét megtagadta, beszámíthatatlan bódult, vagy ittas állapotban kívánja igénybe venni a Szolgáltatást, erőszakos vagy magatartást tanúsít a Zenon Clinic személyzete és egyéb páciensek irányába.

4. Az Ügyfél jogai és kötelezettségei

4.1. Az Ügyfél köteles a díjazás Zenon Clinic részére, határidőben történő megfizetésére.

4.2. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás igénybevételéhez a Zenon Clinic rendelkezésére kell bocsátania az Adatvédelmi tájékoztatóban megjelölt személyes adatait. A megjelölt adatok kezelésén túl a Szolgáltatás igénybevételével az Ügyfél hozzájárulását adja ahhoz, hogy a személyazonosságának megállapítása érdekében a Zenon Clinic személyazonosító igazolványát, lakcímkártyáját, TAJ-kártyáját elkérje, és azokat az Ügyfél által megadott adatok ellenőrzése érdekében megtekintse.

4.3. Az Ügyfél köteles az előzetesen egyeztetett időpontban, a kezelésekre és a vizsgálatokra alkalmas fizikai és pszichikai állapotban, illetve amennyiben a Zenon Clinic az adott Szolgáltatás vonatkozásában előírt ilyet, akkor az előírás szerinti előkészítés után megjelenni, ellenkező esetben a Zenon Clinic jogosult a Szolgáltatás nyújtását megtagadni. Az Ügyfél késése, vagy az előzetes tájékoztatás alapján a Szolgáltatásra való nem megfelelő felkészültsége miatt elmaradt Szolgáltatásért az Ügyfél nem tarthat igényt kártérítésre. A betegvizsgálat, illetve a műtétek és egyéb beavatkozások szakmai okokból történő elhúzódása miatt előfordulhat, hogy Zenon Clinic az előjegyzett időponthoz képest későbbi időpontban vagy egyáltalán nem tudja megkezdeni a Szolgáltatást. Az ilyen okból bekövetkező, 30 percet meghaladó csúszás esetén Ügyfél jogosult új időpontot kérni, de egyéb kártérítésre nem tarthat igényt.

4.4. Amennyiben a lefoglalt időpont megerősítése előleg fizetéséhez kötött, úgy a befizetett előleg a lefoglalt szolgáltatás nem teljesülése esetén - 24 órán belüli lemondás, elmulasztott megjelenés vagy a klinikán kívül álló okok, például kontraindikációk fennállása adott időpontban - nem igényelhető vissza. 

4.5. Amennyiben az Ügyfél a Szolgáltatásra időpontot foglal, de azt nem veszi igénybe, a Szolgáltatásról díjmentesen lemondhat az előjegyzett időpontot legalább 24 órával megelőzően. Amennyiben Ügyfél a lefoglalt időpontot a fenti feltételek mellett nem mondja le és a vizsgálaton nem jelenik meg, a Zenon Clinic lemondási kötbérre jogosult. A kötbér díj mértékét a Zenon Clinic mindenkor hatályos árlistája tartalmazza.

4.6. Az Ügyfélnek jogában áll a Zenon Medical-lal jogviszonyban álló szakorvosok közül választani. A Zenon Medical biztosítja, hogy elsődlegesen a választott orvos végezze el a szolgáltatást, amíg az Ügyfél kifejezett kérése más orvos választására nem irányul. A Zenon Medical a választott orvos távollétében vagy akadályoztatása esetén az orvos helyettesítéséről gondoskodik. A Zenon Medical vállalja, hogy a választott orvos akadályoztatásáról való tudomásszerzését követően az Ügyféllel haladéktalanul felveszi a kapcsolatot és tájékoztatja a választott orvos akadályoztatásáról, valamint arról, hogy az egyeztetett időpontban tud-e helyettesítő orvosról gondoskodni. Amennyiben a Zenon Medical helyettesítő orvosról gondoskodni nem tud, vagy annak személyét az Ügyfél nem fogadja el, a Felek új időpontot kötelesek egyeztetni. Az Ügyfél a fenti okból történő időpont módosítás miatt kártérítésre nem jogosult.

4.7. Az Ügyfél bármely Szolgáltatás igénybevétele előtt részletes szóbeli és írásbeli tájékoztatást kérhet az egészségügyi kezelésről. Az Ügyfél elfogadja a Zenon Medical által nyújtott tájékoztatót az adott Szolgáltatás igénybevételéhez és azok aláírásával elismeri, hogy kellő előzetes tájékoztatásban részesült. A Tájékoztató a Zenon Medical által az Ügyfelek részére készített és bizonyítható módon közölt, az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény 13. § (2) bekezdése szerinti, az egyes beavatkozásokról, az azokat megelőző javasolt és kötelező vizsgálatokról, az egyes javasolt vizsgálatok, beavatkozások elvégzésének, illetve elmaradásának lehetséges előnyeiről és kockázatairól, a lehetséges alternatív eljárásokról, módszerekről, az ellátás folyamatáról és várható kimeneteléről és a beavatkozást követően javasolt tennivalókról és életmódról nyújtott, részletes, általános jellegű tájékoztatás.

4.8. Az Ügyfél köteles írásban megtenni a kezelés elvégzéséhez szükséges, valamint jogszabály által kötelezően előírt nyilatkozatokat. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben a jogszabály által előírt, vagy a Zenon Medical által kért tájékoztató, vagy beleegyező és állapotfelmérő nyilatkozatok aláírását megtagadja, úgy a Zenon Medical jogosult a Szolgáltatás nyújtását megtagadni és amennyiben ezzel összefüggésben kára merült fel, úgy azt az Ügyféllel szemben érvényesíteni. 

4.9. Az Ügyfél köteles az ellátás előtt és az ellátás során a kezelőorvost tájékoztatni minden olyan tényről, információról, adatról és körülményről, amely szükséges a kórtörténet megállapításához, így különösen egészségi állapotáról, minden korábbi és jelenleg is fennálló betegségéről, gyógykezeléséről, állandóan vagy alkalmanként szedett gyógyszeréről és egyéb gyógyhatású készítményeiről, egészségkárosító kockázati tényezőiről, valamint egyes gyógyszerek összetevőivel szembeni érzékenységéről. Amennyiben az Ügyfél a szerződéses és jogszabályban előírt tájékoztatási kötelezettségének nem vagy nem megfelelően tesz eleget, úgy a Zenon Medical mentesül az ebből eredő következmények viselése alól, ezekért a Zenon Medical-t, vagy a kezelő orvost sem szakmai, sem anyagi felelősség nem terheli. 

5. A Szolgáltatási díjjal kapcsolatos feltételek

5.1. Az Ügyfél a Zenon Clinic által nyújtott Szolgáltatásokért díjfizetésre köteles. A fizetendő Díj a Zenon Clinic mindenkor hatályos árlistában vagy az egyedi kalkulált Szolgáltatási díj szerint kerül meghatározásra. Az árlistában szereplő árak forintban meghatározott bruttó árak.

5.2. A Zenon Clinic jogosult az árlista egyoldalú megváltoztatására azzal, hogy Weboldalán és a székhelyen köteles feltüntetni a mindenkor hatályos árlistáját. Az új árlista annak közzétételétől kezdve hatályos.

5.3. Járóbeteg szakellátás igénybevétele esetén az Ügyfél a Szolgáltatás díját közvetlenül az adott Szolgáltatás igénybevétele után köteles megfizetni Zenon Medical részére. Kozmetikai szolgáltatás igénybevétele esetén az Ügyfél a Szolgáltatási díjat szintén az adott Szolgáltatás igénybevétele után köteles megfizetni a Zenon Beauty részére.

5.4. A Zenon Clinic jogosult egyes Szolgáltatások esetén az időpont foglalását foglaló vagy előleg megfizetéséhez kötni. Az egyes Szolgáltatásokhoz kapcsolódó előlegeket a mindenkor hatályos árlista tartalmazza.

5.5. Abban az esetben, ha a Szolgáltatás díját harmadik fél fizeti (pl. biztosító, egészségpénztár), a Zenon Clinic a harmadik féltől fizetési garanciát (szerződés, fizetési kötelezettségvállalás, biztosítói fedezetigazolás stb.) kérhet a Szolgáltatás megkezdése előtt. Amennyiben a fizetési garancia az előjegyzett időpont előtt nem érkezik meg, a Zenon Clinic jogosult a Szolgáltatást megtagadni, vagy Ügyfél köteles a Szolgáltatás díjának maradéktalan megfizetésére.

5.6. Súlyos szerződésszegésnek minősül, ha az Ügyfél az esedékes díjat 15 napot meghaladóan késedelmesen teljesíti. Amennyiben Ügyfél bármilyen fizetési kötelezettségét késedelmesen teljesíti, késedelmi kamatot köteles fizetni, amelynek mértéke a késedelem idejére számítva a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese.

5.7. A már megfizetett egyéni kezelési terv, bérlet vagy bármely csomag díját az Ügyfél más szolgáltatásra nem válthatja át és nem használhatja fel, kizárólag a kezelési tervben vagy bérletben meghatározott szolgáltatásokra vehető igénybe. A már megfizetett szolgáltatások harmadik fél részére nem ruházhatók át.

5.8. Az Ügyfélnek lehetősége van a labor lelet angol nyelvű fordítását igényelni. A labor lelet fordítás díja – amely a lelet terjedelmétől függően változhat – a szolgáltatási díjon felül kerül kiszámlázásra az Ügyfél részére.

6. Panaszkezelés

6.1. Az egészségügyi Szolgáltatással kapcsolatos reklamációk ügyében elsődlegesen a Zenon Clinic jár el. Panaszt, reklamációt az Ügyfél személyesen a Zenon Clinic székhelyén az ügyfélszolgálati munkatársnál vagy írásban az info@zenonclinic.hu email címen közölhet.

6.2. A Zenon Medical az egészségügyi szolgáltatással kapcsolatban panaszt, reklamációt kizárólag az Ügyféltől, illetve írásban igazolt meghatalmazottjától fogad el. A Zenon Medical a panaszt a személyes lehetőség szerint minél hamarabb, de legkésőbb a panasz közlésétől, illetve írásbeli panasz esetén annak beérkezésétől számított 30 napon belül bírálja el, és írásban értesíti az Ügyfelet annak eredményéről.

6.3. Amennyiben az Ügyfél nem elégedett a Zenon Medical által nyújtott válasszal, az alábbi szervekhez fordulhat:

a Zenon Medical illetékes betegjogi képviselője, Dr. Mina András 

fogadóóra helye: Péterfy Sándor Utcai Kórház (VII. Péterfy S. u. 8-20. mfszt. 11.)

fogadóóra időpontja: hétfő 9:00 – 12:00 óra között

telefon: 06 20 489 95 77/+36-1/8969-000 (munkaidőben hívható)

ingyenesen hívható zöldszám: +36-80/620-055

külföldről hívható telefonszám: +36-20/489-96-14

e-mail: andras.mina@ijb.emmi.gov.hu

központi e-mail: ijsz@ijsz.emmi.gov.hu


Nemzeti Népegészségügyi Központ Országos Tisztifőorvosi Hivatala 

cím: 1097 Budapest, Albert Flórián út 2-6.

e-mail: tisztifoorvos@oth.antsz.hu

telefonszám: 06-1 -476-1100


Országos Betegjogi, Ellátottjogi, Gyermekjogi és Dokumentációs Központ (OBDK)

cím: 1051 Budapest, Arany János u. 6-8.

email: obdk@obdk.hu 

telefon: +36 1 9202 700; +36 80 620 055 (zöld szám)

7. A jogviszony megszűnése

7.1. A szolgáltatási jogviszony megszűnik a Szolgáltatás teljesítésével és a Szolgáltatási díj megfizetésével, rendkívüli felmondással vagy a Felek közös megegyezésével.

7.2. A jogviszony rendkívüli felmondással, azonnali hatállyal csak súlyos szerződésszegés esetén mondható fel a másik Félhez intézett írásos felmondás formájában. Súlyos szerződésszegés esetén akkor lehet felmondani a szerződést, ha a másik Fél a Szerződés bármely kikötését megszegi és a megszegésre vagy hiányosságra figyelmeztető írásos értesítés kézhezvételét követően nem orvosolja azt az értesítésben meghatározott határidőn belül.

7.3. A Zenon Clinic jogosult az Ügyfélhez intézett írásbeli nyilatkozatával azonnali hatályú felmondására különösen az alábbi esetekben:

  • az Ügyfél bármely tájékoztatási, vagy fizetési kötelezettségét nem, vagy 15 napot meghaladó késedelemmel teljesíti;
  • az Ügyfél az ÁSZF bármely rendelkezését súlyosan megsérti.

7.4. Az Ügyfél szerződésszegésére alapított rendkívüli felmondás esetén a Zenon Clinic a Szolgáltatási díj visszafizetésére nem köteles.

7.5. Az Ügyfél jogosult a Zenon Clinic-hez intézett írásbeli nyilatkozatával azonnali hatályú felmondására a Zenon Clinic súlyos szerződésszegése esetén, amely esetben a jogviszony azonnali hatállyal megszűnik a jövőre nézve, és a Zenon Clinic a Szolgáltatással nem fedezett időszakra vonatkozóan az Ügyfél által már megfizetett díjat haladéktalanul visszafizetni köteles az Ügyfél részére.

8. Titoktartás és adatkezelés

8.1. A Felek a Szolgáltatás során tudomásukra jutott adatokat az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 számú, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló rendelete (GDPR), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezéseinek, valamint az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvényben foglaltaknak megfelelően kötelesek kezelni.

8.2. A Felek kötelezik magukat arra, hogy védik és őrzik, üzleti titokként bizalmasan kezelik a jelen általános szerződési feltételekben szabályozott jogviszony teljesítése során tudomásukra jutott adatokat, bizalmas adatokat, információkat, bizalmas információkat, dokumentumokat, és minden erőfeszítést megtesznek annak érdekében, hogy azok megfelelő védelmét biztosítsák.

8.3. A Felek a bizalmas adatokat, bizalmas információkat csak a szerződés teljesítése céljából használhatják fel, a tudomásukra jutott adatokat, információkat pedig csak a másik Fél előzetes írásbeli hozzájárulásával hozhatják nyilvánosságra, kivéve, ha a közlésre jogszabály kötelez.

8.4. A Felek tudomásul veszik és vállalják, hogy az egymás részére átadott valamennyi adat, információ üzleti titoknak minősül, mint ilyen bizalmasan kezelendő, és harmadik személyek tudomására hozni, valamint a jogviszony céljától eltérő módon felhasználni tilos.

8.5. A Felek vállalják, hogy jelen jogviszony keretében tudomásukra jutott adatokat, információkat a másik Fél előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül harmadik személy, hatóság részére nem adják ki, kivéve azt az esetet, amikor erre jogszabály kötelez. A fenti titoktartási kötelezettség a Szerződés fennállta alatt és annak bármely okból történő megszűnését követően is korlátlan ideig hatályban marad. A Felek felelősséggel tartoznak minden olyan kárért, amely ezen adatkezelési, titoktartási kötelezettségük megszegéséből származik.

8.6. Az Ügyfél a konzultációkon és a kezeléseken, műtéteken kapcsolatban elhangzottakat nem jogosult harmadik fél tudomására, illetve nyilvánosságra hozni, azokat közösségi fórumon nem jogosult közzétenni, továbbá a szolgáltatáshoz kapcsolódó bármely kérdését kizárólag az adott eljárást végző orvossal, vagy a Zenon Clinic képviselőjével jogosult megvitatni.

9. Kapcsolattartás

Az egyik Fél által a másik Félhez a Szerződés alapján intézett valamennyi írásbeli küldemény (a továbbiakban, mint Küldemény) akkor tekinthető kézbesítettnek, ha azt személyesen a másik Fél részére átadásra, továbbá, ha postai úton vagy e-mail útján a másik Fél Szerződésben rögzített címére megküldésre kerül.

A Zenon Medical részére címzett Küldeményt az alábbi címre kell küldeni:

Zenon Medical Korlátolt Felelősségű Társaság

Kapcsolattartó személy: Sárospataki Kitti ügyvezető

Cím: 1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3. 2. em.

E-mail: info@zenonclinic.hu 


A Zenon Beauty részére címzett Küldeményt pedig az alábbi címre kell küldeni:

Zenon Beauty Korlátolt Felelősségű Társaság

Kapcsolattartó személy: Sárospataki Kitti ügyvezető

Cím: 1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3. 2. em.

E-mail: info@zenonclinic.hu


A Küldeményt kézbesítettnek kell tekinteni a Zenon Clinic részére:

  • személyes kézbesítés esetén az átvételkor
  • levél esetén legkésőbb a feladástól számított 8. napon
  • e-mail esetén azon a napon, amelyen a Zenon Clinic az átvételt visszaigazolta.

Az Ügyfél elsődleges kommunikációs csatornája a Regisztrációs adatlapon megadott email címe. Az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Zenon Clinic erre az email címére küldi meg a Szolgáltatásokkal kapcsolatban keletkezett dokumentumokat és egyéb Küldeményeket, beleértve természetesen az egészségügyi dokumentációt is kivéve abban az esetben, ha az Ügyfél a regisztráció során kifejezetten a papír alapú egészségügyi dokumentációt választja. A Küldeményt kézbesítettnek kell tekinteni az Ügyfél részéről:

  • személyes kézbesítés esetén az átvételkor
  • levél esetén legkésőbb a feladástól számított 8. napon
  • email esetén az elküldést követő napon.

A Felek valamennyi nyilatkozatukat írásban kötelesek megtenni.

10. Záró rendelkezések

10.1. A Zenon Medical és a Zenon Beauty a magyar jogszabályok szerint létrehozott és működő gazdasági társaságok, amelyek rendelkeznek minden jogosultsággal, amelyek szükséges ahhoz, hogy jelen jogviszonyt létrehozzák, gyakorolják a jogait, valamint eleget tegyenek a vállalt kötelezettségeiknek.

10.2. A Szerződéssel, illetve annak teljesítésével összefüggésben felmerülő vita esetén a Felek kötelesek megkísérelni a békés egyeztetést. A jelen ÁSZF vonatkozásában a hatályos magyar jogszabályok és a magyar egészségügyi szakmai protokollok az irányadóak.

10.3. A Zenon Clinic fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-fel érintett jogviszonyából eredő követeléseinek behajtása érdekében harmadik fél szolgáltatóhoz forduljon és azt a követelés behajtásával megbízza. A követelés megtérülése érdekében tett intézkedések költségei az Ügyfelet terhelik.

10.4. Amennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné, jogszerűtlenné vagy kikényszeríthetetlenné válik, az a fennmaradó rendelkezések érvényességét, jogszerűségét és kikényszeríthetőségét nem érinti.

10.5. A Zenon Clinic mindent elkövet annak érdekében, hogy a jelen ÁSZF-ből eredő bármilyen nézeteltérést, jogvitát a felek bíróságon kívül rendezzék. Amennyiben az esetleges jogvita tárgyalásos úton nem rendezhető, a jogvitában a hatályos magyar perrendtartási szabályok szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróságok kizárólagosan jogosultak eljárni.

Jelen ÁSZF 2023. március 1. napjától hatályos.

Oldal tetejére