Kategóriák, keresés

morpheus8 anti-aging bőrfeszesítés

2024.03.11. • Anti-aging

Látványos rádiófrekvenciás bőrfeszesítés

Arcbőrünk az idő előrehaladtával veszít feszességéből, hidratáltságából, majd később megjelennek a bőr öregedésének első tünetei: finom ráncok, dehidratált bőr, fakóság, petyhüdtség. Habár a bőr idősödése egy természetes folyamat, szerencsére napjain

Hegkorrekció frakcionált lézerrel

2023.11.29. • Bőrgyógyászat

Fájdalommentes hegkorrekció személyre szabott kezelésekkel

A 12 hónapon túlnyúló heggyógyulás folyamatos óvatosságra készteti a pácienst és akár önbizalom-romboló is lehet. A választható eljárásban végzett hegkorrekció nemcsak az elváltozások megjelenését, de az esetleges fizikai tüneteket is javítja.

Elégedett páciens a keloidos heg műtét nélküli eltávolítása után

2023.11.28. • Bőrgyógyászat

Keloidos heg műtét nélküli kezelése

A legújabb technológiákkal végzett hegkorrekció látványosan növelheti a páciens önbizalmát. A lényeg, hogy lehetőleg a keloidos heget műtét nélkül kezeljük, mert az arra hajlamos pácienseknél a kimetszés akár a keloid kiújulását is elindíthatja.

Szakértői tájékoztatás a lipóma lézeres eltávolításának hátrányairól

2023.11.24. • Bőrgyógyászat

5 ok, amiért a sebészi eljárás hatékonyabb, mint a lipóma lézeres eltávolítása

Habár a lézeres beavatkozások egyre népszerűbbek, egyes bőrelváltozásokat inkább sebészi eljárással érdemes kezelni. A lipóma lézeres eltávolítása helyett a zsírdaganat eltüntetését klinikánkon kombinált kimetszéssel és kinyomással végezzük.

Fibróma okait felderítő bőrgyógyászati vizsgálat

2023.11.23. • Bőrgyógyászat

A fibróma okai, megelőzése és kezelése

Jóindulatú bőrelváltozásként a fibrómák leginkább csak esztétikai problémát okoznak. A fibróma okai még a szakértők előtt sem teljesen egyértelműek, de egyes élettani és genetikai tényezők bizonyítottan növelik a kialakulás kockázatát.

Lipóma kezelését megelőző tapintásos bőrgyógyászati vizsgálat

2023.11.23. • Bőrgyógyászat

Lipóma tünetei, kezelése végleges sebészi eljárással

A lágyrészdaganatok jóindulatú bőrelváltozások, amelyek legtöbbször csak esztétikailag zavarják a pácienst. Pontosan ilyenek a zsírszöveti burjánzásból kialakuló lipóma tünetei.

Fibróma lézeres eltávolítása frakcionált CO2 lézer készülékkel

2023.11.22. • Bőrgyógyászat

Fibróma lézeres eltávolítása 6 lépésben

A fibróma a bőrfelszíntől elemelkedő, nyeles kötőszöveti sejtburjánzás. A fibróma lézeres eltávolítása kizárja a sérülés veszélyét, és precizitása miatt a legszebb kozmetikai eredményt is garantálja. Így percek alatt visszaadja a páciens önbizalmát.

Bőrgyógyászati konzultáció a fájdalommentes fibróma eltávolítás előtt

2023.11.22. • Bőrgyógyászat

Fájdalommentes fibróma eltávolítás a tartósan sima bőrért

A változó színű, 1-2 mm-es nyeles bőrkinövések gyakran akár teljesen megváltoztatják a páciens életritmusát és a magáról alkotott képét. A Zenon Clinic fájdalommentes fibróma eltávolítás maximum 30 perc alatt visszaadja a páciens önbizalmát.

Bőrgyógyászati konzultáció a futószemölcs feltérképezésére

2023.11.21. • Bőrgyógyászat

Futószemölcs felismerése és eltávolítása

A szemölcsök egyik leggyakoribb formája a futószemölcs, amely egyidejűleg akár több száz növedékkel, csoportosan jelenik meg a bőrön. Megfelelő kezeléssel nemcsak a terjesztése, de a páciens folyamatos visszafertőződése is hatékonyan megelőzhető.