Intim esztétika

Az intim területek öregedését és problémáit intim esztétikai orvosi kezelésekkel fájdalommentesen és biztonságosan oldhatjuk meg. Az intim testrészeket műtét nélkül, hatékonyan és látványosan fiatalítjuk meg.

Intim esztétikai konzultáció

Az esztétikai nőgyógyászat területén jelentős fejlődés tapasztalható, melynek célja a nők intim területeinek harmóniájának helyreállítása és a páciensek önbizalmának növelése. Kiemelten fontos a gondos intim esztétikai konzultáció és a barátságos környezet, hogy valódi eredményeket és elégedettséget érhessünk el.

Részletek

Nagyajak rejuvenációja és hüvelyfeszesítés hialuronsavval

Műtéti beavatkozás nélkül, rövid felépülési idővel fiatalítjuk meg a hüvelyt és a nagyajkakat hialuronsavas feltöltéssel - feszes, hidratált és rugalmas intim területek!

Részletek

Lézeres kisajak és nagyajak fiatalítás

Lézeres kisajak és nagyajak fiatalítás segítségével műtét nélkül regeneráljuk az intim területek szöveteit, így újra feszessé, rugalmassá és fiatallá válnak!

Hüvelyszárazság kezelése

A hüvelyszárazság kezelése gyors, biztonságos és tartós megoldás a kellemetlen intim problémára intim lézeres technológiával.

Inkontinencia kezelése

A kellemetlen vizelettartási zavarok műtét nélkül már intim lézeres kezeléssel gyorsan és tartósan megszüntethetőek.

Lézeres hüvelyszűkítés

A fájdalommentes lézeres hüvelyszűkítés kezelésnek köszönhetően az intim területek rövid időn belül újra feszessé és egészségessé válnak!

Intim világosítás

Orvosi depigmentáló módszer az intim területek hiperpigmentációjának megszüntetésére.

Gyakran feltett kérdések

Van még kérdésed?

A kor előrehaladtával, terhességet és szülést követően, menopauza miatt vagy drasztikus életmódváltás mellékhatásaként az intim területek átalakulhatnak: a hüvely veszít a rugalmasságából és kitágul, hüvelyszárazság alakul ki, esetenként vizelettartási zavarok léphetnek fel, a kisajkak és a nagyajkak mérete, alakja megváltozik. Az intim problémák miatt diszkomfortérzet keletkezhet, romolhat a szexuális élet minősége, illetve csökkenhet a páciens önbecsülése, magabiztossága. Az intim lézerek biztonságosan, gyorsan és hatékonyan segítenek megoldani a problémákat: a hüvely és az intim területek megfiatalodnak és a kellemetlen tünetek megszűnnek.

Intim lézeres kezeléssel az alábbi problémákra nyújtunk megoldást:

• a szeméremajkak megjelenésén fiatalítunk,
  • megszüntetjük a hüvelyszárazságot,
  • enyhítjük a vizelettartási problémákat,
  • a meggyengült, laza, kitágult hüvelyt ismét feszessé alakítjuk,
  • kezeljük a kellemetlen és fájdalmas méhszájsebet.

Az intim lézeres kezelések más műtéti beavatkozásokkal szemben kevésbé invazívak, gyorsan és ambulánsan végezzük őket. A kezelés után 1-2 napon belül már visszatérhetsz a mindennapi tevékenységekhez, a munkához. A lézeres kezelések fájdalommentesek, a hüvelyedben mindössze enyhe melegséget fogsz érezni a kezelések során.

A lézeres intim kezeléseknek köszönhetően

az intim területek megfiatalodnak,

a hüvelyfal megerősödik,

a hüvely visszanyeri rugalmasságát és feszességét,

a kollagén állomány helyreállítódik,

megszűnik a hüvelyszárazság,

enyhül az inkontinencia,

a hüvelyfertőzések, intim problémák kockázata csökken,

javul a szexuális együttlétek minősége és az orgazmus készség.

Az intim lézeres kezelések után enyhe duzzanat, égő érzés keletkezhet az intim területeken, azonban a tünetek rövid időn belül maguktól elmúlnak.

Az intim lézeres kezeléseket követően néhány héten keresztül kerülni kell az ülőfürdőzést, a szoláriumot, az uszodát, a tampon használatát, illetve a napsugárzást. Emellett a gyógyulási idő alatt javasolt tartózkodni a szexuális együttléttől.

Az intim lézeres kezelések nem javasoltak várandósság, szoptatás, menstruáció, aktív fertőzés, daganatos betegség vagy lázas megbetegedés esetén.

Éld át a Zenon Clinic élmenyt!